Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270Combikruiser 1270

Omschrijving Combikruiser 1270

Karakteristiek schip met recente vernieuwingen – uitstekende vaareigenschappen

Voor wie op zoek is naar een klassiek schip met karakter en een degelijke staat van onderhoud, is dit vaartuig een bezichtiging zeker waard. Ondanks zijn leeftijd verkeert het schip technisch in goede conditie en biedt het nog altijd veel vaarplezier.

De afgelopen jaren is er aanzienlijk geïnvesteerd in onderhoud en verbetering. Zo is de romp volledig geschilderd en is het onderwaterschip voorzien van een nieuwe plaat. Daarnaast is er een ruime nieuwe kap met achterdek geplaatst, gerealiseerd door Zijlstra uit Sneek – een kwalitatieve toevoeging aan zowel comfort als uitstraling.

De motoren zijn volledig nagekeken en functioneren naar behoren. Ook is het schip voorzien van zonnepanelen, wat bijdraagt aan de energievoorziening aan boord.

Hoewel het een wat ouder vaartuig is, doet dit geen afbreuk aan de betrouwbaarheid en de prettige vaareigenschappen van het schip. Het vaart nog altijd bijzonder goed.

De huidige eigenaren hebben vele jaren plezier gehad aan deze boot, maar door gezondheidsprobelemen moeten ze afscheid nemen van deze boot.

Bent u op zoek naar een sfeervol en degelijk schip met een authentiek karakter? Dan nodigen wij u graag uit voor een bezichtiging.

Neem daarvoor contact op met Tineke Bakker, tel 0642323234

Presentatie

Invoerdatum:
2025-05-09 14:47:48
Merk schip:
Combikruiser
Type schip:
1270
Naam schip:
Caserca
Afmetingen:
12.70 m x 3.50 m x 1.20 m
Bouwjaar schip:
1979
Motor:
Twee motoren, BMC Commodore
Materiaal:
Staal
Slaapplaatsen:
Vast: 6 Extra: 0
Ligplaats:
Grou
Ligplaats in land:
Nederland

Voor schepen van 1985 en jonger moet de verkoper kunnen aantonen dat de btw is betaald. Voor schepen van 1984 en ouder geldt een btw vrijstelling.

Algemeen

Rompvorm:
Knikspant
Rompkleur:
Blauw
Dek en opbouw kleur:
Wit
Dek en opbouw materiaal:
Staal
Ramen:
RVS
Kuip:
Dubbele kuip
Achterkajuit (AK):
Kruiphoogte:
80 cm
Diepgang:
120 cm
Besturing:
Stuurwiel
Plek besturing:
Dubbel
Roer:
Dubbel

Accommodatie

Salon:
Stahoogte:
190 cm
Eethoek:
Hutten:
2
Slaapplaatsen:
Vast: 6
Type interieur:
Klassiek, warm
Kleur stoffering:
Blauw
Matrassen:
Kussens:
Gordijnen:
Watertank & materiaal:
400 liter Staal
Watertankmeter:
Watersysteem:
Druksysteem
Aantal douches:
1
Toiletten:
1 Handmatig
Kooktoestel & brandstof:
4 pit(ten) Gas
Koelkast & voeding:
90 liter Elektrisch
Vriezer:
10 liter
Verwarming:
hete lucht Webasto
Opmerkingen:

Alle gasleidingen volgens laatste norm!

Motor en elektra

Aantal identieke motoren:
2
Start type:
Hand
Type:
Binnenboord
Merk:
BMC
Model:
Commodore
Bouwjaar:
1979
Aantal cilinders:
4
Vermogen:
2x 79 pk
Urenteller:
Brandstof:
Diesel
Keerkoppeling:
Type 2e motor:
Binnenboord
Merk van de 2e motor:
BMC
Model van de 2e motor:
Commodore
Bouwjaar van de 2e motor:
1979
Aantal cilinders in de 2e motor:
4
Vermogen van de 2e motor:
79 kW
Urenteller op de 2e motor:
Brandstof voor 2e motor:
Diesel
Keerkoppeling 2e motor:
Overbrenging:
Schroefas
Voortstuwing:
Schroef
Koeling:
Indirect
Brandstoftank aantal:
1
Totale inhoud brandstoftank(s):
400 liter
Materiaal brandstoftank:
Staal
Max snelheid:
25 km/u
Brandstoftankmeter:
Toerenteller:
Oliedrukmeter:
Temperatuurmeter:
Accu:
4 x
480 Ah
Acculader:
Dynamo:
Generator:
Honda
Omvormer:
Voltmeter:
Walstroom:
Walstroomkabel:
Zonnepaneel:
2 panelen
Verbruiksmonitor:
Voltage:
12V
Opmerkingen:

Motoren zijn kort geleden volledig nagekeken. Alle slangen vernieuwd.

Rechterkeerkoppeling lekt iets.

Tuigage

Aantal masten:
1
Mast materiaal:
Hout

Uitrusting buitenom

Ankers & materiaal:
1 x Gietijzer
Anker bevestiging:
Ketting
Ankerlier:
Hand
Buiskap:
Bimini:
Zeerailing:
Zwemplatform:
Zwemtrap:
Stootwillen, lijnen:

Veiligheid

Brandblusser:
Reddingsvesten:
5
Gasbun met afvoer:

Deze documentatie is met zorg samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend. Neemt u s.v.p. contact op met de desbetreffende makelaar die het schip in zijn portefeuille heeft. De maten en gewichten hoeven geen exacte maten te zijn. Wijzigingen voorbehouden. Wij raden altijd een expertise aan.

Gegevens makelaar

Tineke Bakker

Scheepsmakelaardij Goliath Lemmer 2

Tineke Bakker
Jachtmakelaar in pleziervaartuigen
Vestiging Lemmer
Nederland

+31 (0)6 42 32 32 34