< Terug naar volledig overzicht

Vreedenburgh Schokker 10.75

€ Maand bedrag berekenen

€ 69.500 (BTW Betaald)

Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75Vreedenburgh Schokker 10.75

Omschrijving Vreedenburgh Schokker 10.75

In opdracht van de 1e eigenaar is het casco gebouwd in 1976 door Kooijman en de Vries onder de naam Callista. In 1981 te water gelaten in Diemen. De 1e eigenaar heeft aan het schip gewerkt tot 1987. In 1987 verkocht aan de 2e eigenaar. Een Duitser. Hij heeft het schip laten afbouwen door de werfbaas Ted van Rijnsoever.

De 3e eigenaar heeft het schip gekocht in 2006 bij Van Rijnsoever te Deil, de voortzetting van Kooijman & de Vries. In april 2021 is het schip gekocht door de huidige 4e eigenaar. De reden van verkoop is dat de eigenaar momenteel 2 schepen bezit, waaronder een Visserman Schokker.  

Momenteel wordt er een nieuwe motor ingebouwd. Werkzaamheden zijn voor 75% gereed. Kosten ca. € 25.000.

De laatste jaren is het schip binnen in de winter in een verwarmde hal gezet.

 

Presentatie

Invoerdatum:
Advertentie ouder dan 6 maanden
Merk schip:
Vreedenburgh Schokker
Type schip:
10.75
Naam schip:
Brakzand
1ᵉ oude vraagprijs:
€ 59.500
Vraagprijs:
Te koop voor € 69.500 - Financieren?
Btw:
BTW Betaald
Afmetingen:
10.75 m x 3.75 m x 0.80 m
Bouwjaar schip:
1977
Motor:
Volvo Penta D2-50 ZF25 2024
Materiaal:
Staal
Slaapplaatsen:
Vast: 6 Extra: 0
Ligplaats:
Navekvarn
Ligplaats in land:
Zweden

Voor schepen van 1985 en jonger moet de verkoper kunnen aantonen dat de btw is betaald. Voor schepen van 1984 en ouder geldt een btw vrijstelling.

Algemeen

Ontwerper:
Vreedenburg
Werf:
Kooiman & De Vries, Deil
Bouwnummer:
621
Nummer staat in de machinekamer
Rompvorm:
Vlakke bodem
Rompkleur:
Zwart
Dek en opbouw materiaal:
Staal
Kuip:
Achterkuip
Doorvaarthoogte normaal:
12 m
Diepgang:
80 cm
Waterverplaatsing:
9.000 kg
Besturing:
Helmstok
Plek besturing:
Buiten
Roer:
Enkel
Kiel/zwaard:
Zijzwaarden
Bediening variabele driftbeperking:
Handmatig
Opmerkingen:

Het gehele onderwaterschip is in het voorjaar van 2024 in de grijze Hempel primer gezet en hierna voorzienn van een zwarte laag Hempel Classic anti fouling. Werkzaamheden uitgevoerd door Kooistra, Akkrum. Factuur aanwezig. 

Al het staal beneden en boven de waterlijn is geschilderdv door Pieter Bouwe, in april 2021.

Integrale schilderbeurt Groothuis & Co, Elburg 2015

Al het staal en houtwerk geschilderd in 2008 in Woudsend

 

Accommodatie

Salon:
Stahoogte:
190 cm
Eethoek:
Machinekamer:
Hutten:
1
Slaapplaatsen:
Vast: 6
Type interieur:
Klassiek, warm
Matrassen:
Kussens:
Watertank & materiaal:
150 liter Rvs
Vuilwatertank & materiaal:
50 liter Rvs
Loedeman, Elburg, 2015 afzuiging bovendeks
Watersysteem:
Druksysteem
Warm water:
Oude boiler is verwijderd i.v.m. renovatie machinekamer
Aantal douches:
1
Toiletten:
1 Handmatig Nieuw 2023
Radio/CD-speler:
Kooktoestel & brandstof:
2 pit(ten) Gas
Oven:
Loedeman, Elburg, 2017
Koelkast & voeding:
Elektrisch
Loedeman, Elburg, 2015
Verwarming:
hete lucht 2023

Motor en elektra

Aantal identieke motoren:
1
Start type:
Elektrisch
Type:
Binnenboord
Merk:
Volvo Penta
Model:
D2-50
Serienummer:
5103968973J
Bouwjaar:
2023
Aantal cilinders:
4
Vermogen:
50 pk
Urenteller:
Brandstof:
Diesel
Keerkoppeling:
Overbrenging:
Schroefas
Voortstuwing:
Schroef
Koeling:
Indirect
Brandstoftank aantal:
1
Dieseltank in 2017 gereinigd
Totale inhoud brandstoftank(s):
150 liter
Materiaal brandstoftank:
Staal
Max snelheid:
10 km/u
Kruissnelheid:
7 km/u
Toerenteller:
Temperatuurmeter:
Accu:
2 x
Acculader:
Dynamo:
Omvormer:
Walstroom:
Walstroomkabel:
Zonnepaneel:
240 Watt
Opmerkingen:

De motor is gekocht op 21 september 2023 met diverse onderdelen voor € 12.747,53. Facturen aanwezig. 

Startaccu 95Ah van 17-04-2024. Factuur aanwezig van € 262,53. Serviceaccu van 225Ah van 2018.

Nieuwe schroefas juli 2024. 

2 zonnepanelen aangebracht in maart 2024 voor € 2.162,26. Factuur aanwezig. 

 

 

Navigatie en elektronica

Log/snelheid:
Dieptemeter:
Navigatieverlichting:
GPS:
Kaartplotter:
Raymarine
Element 7s september 2022
Marifoon:

Tuigage

Type tuigage:
Gaffel
Aantal masten:
1
Mast materiaal:
Hout
Boegspriet + type:
Uitschuifbaar
Verstaging:
Staaldraad
Aantal zeilen:
2
Zeilen materiaal:
Dacron
Grootzeil:
Wit, Molenaar, 2014
Fok:
Wit, Molenaar, 2012
Handmatige lieren:
4
Opmerkingen:

Diverse blokken en vallen, 2021.

Nieuwe rvs staalkabel 3 mm voor mastlier van aprii 2024. Factuur aanwezig. 

Nieuwe zwaardhoezen, hoes mast- en ankerlier en hoes koekoek juli 2024. 

Uitrusting buitenom

Ankers & materiaal:
1 x Ploegschaaranker Rvs
Anker bevestiging:
Ketting
Ankerlier:
Hand
Kuiptent:
Zwemtrap:
Strijkinstallatie:
Stootwillen, lijnen:
Opmerkingen:

Wintertent MIedema, Heeg, 2021

Zomertent van Deetman, Elburg, 2017

De ketting van de ploeganker is 35 meter. Voor de laatste 3 meter zijn schakels rood geschilderd. De ketting wordt gestopt door een grote harp. 

Het reserveanker is een klapschaaranker met 15 meter lijn. Het reserveanker zit onder de bank in de salon. 

 

 

 

Veiligheid

Bilgepomp:
Handmatig
Gasbun met afvoer:
Gaskeuring, Piso, Heeg, 2021
Zelflozende kuip:
Opmerkingen:

Diverse afsluiters en huidafvoeren vervangen, Loedeman, Elburg, 2019.

Verbetering gasbun + vervanging gasleidingen, Pieter Bouwe, Heeg, 2021

Nieuwe stalen ankerbak gemaakt in 2023. 

Nieuw brons waterfilter april 2024. 

Deze documentatie is met zorg samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend. Neemt u s.v.p. contact op met de desbetreffende makelaar die het schip in zijn portefeuille heeft. De maten en gewichten hoeven geen exacte maten te zijn. Wijzigingen voorbehouden. Wij raden altijd een expertise aan.

Interesse in dit schip?

Neem contact op voor de Vreedenburgh Schokker 10.75

Subject:
* verplicht veld

Gegevens makelaar

Sjoerd Kampen

Scheepsmakelaardij Goliath - Hoofdkantoor

Sjoerd Kampen
Hendrik Bulthuisweg 2
8606 KB Sneek
Nederland

+31 6 54 72 39 43

Neem contact op

Stuur de advertentie van de Vreedenburgh Schokker 10.75 door naar een vriend

Naam vriend:*
E-mail vriend:*
Uw naam:*
Uw e-mail:*
Ik ontvang graag een kopie
Subject
Opmerkingen:
* verplicht veld
Stuur naar een vriend