Voor schepen van 1985 en jonger moet de verkoper kunnen aantonen dat de btw is betaald. Voor schepen van 1984 en ouder geldt een btw vrijstelling.
- aluminium rompconstructie
- gesloten cabine (voorruit voorzien van ruitenwissers)
- openende boegpoort
- te openen zijpoorten / zijvallen / linkerzijde, rechterzijde of dubbele zijde / Extra betaald
- brandstoftank 200 l
- accu 24 V - 400Ah / 24 V elektrische installatie
- vloer en bovendek van golfplaat
- zelflozend water vanaf het dek
- standaard lakwerk van de boot (enkele kleur, RAL 7016 Antraciet)
- handmatige lier voor boegpoort
- zijsporen
- hekleuning
- cabine, inclusief
- 4 glazen ramen
- stuur
- hydraulische transmissie
- hydraulische stuurinrichting
- elektrisch bedieningspaneel
- plastic doorvoertules voor kabels en draden,
- elektrisch systeem (aansluiting van elektrische aansluitingen op het bedieningspaneel, batterij)
- 3 x afsluitbare bunkers
- 3 x meerpalen (gepolijst)
- 6x meerklampen (aluminium)
- afneembare zijbanken voor 8 passagiers
- aluminium houder voor sonarsensor op spiegel
- aluminium houder voor anode
- achtersteventreden aan beide zijden
- stuurmansstoel in de achterkuip
- accubak met montage
- hoofdschakelaar
- grote spiegelplaat
- brandstofniveausensor
- brandstofniveau-indicator, tankontluchting
- navigatieverlichting
- stuurhuisverlichting
- halogeenspot
Vuur pomp:
- Capaciteit: 2050 l/min bij 6bar
- Motor: benzine, 2-takt, 2 cilinders
- Vermogen: 41 kW
- Brandstoftank: 18 liter
- Gewicht: wiel 104 kg
Elektrisch bediend water- en schuimkanon:
- Maximale capaciteit 3000l/min
- Bereik van horizontale beweging 0፥320
- Verticaal bewegingsbereik -15፥70
- Voeding: 24V
- Bedieningspaneel: 9-inch touchscreen LED-controller (bedieningstaal - Vietnamees), 3 RS422-ingang, 1 Ethernet-ingang voor afstandsbediening, 1 USB-ingang, 1 backup-ingang, 7 input/output voor signaalontvangst, 60hz ontvangstfrequentie, 10 output
- Schuimtank: 50L
Deze documentatie is met zorg samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend. Neemt u s.v.p. contact op met de desbetreffende makelaar die het schip in zijn portefeuille heeft. De maten en gewichten hoeven geen exacte maten te zijn. Wijzigingen voorbehouden. Wij raden altijd een expertise aan.