Gillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AKGillissenvlet 9.70 OK/AK

Omschrijving Gillissenvlet 9.70 OK/AK

Mooie Gillissen vlet, voorin een dinette welke kan zakken zodat de gehele punt een groot bed wordt! Achterin 2 1 persoons vaste slaapplaatsen. Keuken met 60L koelkast op hoogte! natte cel met douche. 60l Warm water boiler op de motor of op 220V te verwarmen. 

In 2018 is er professioneel een Mercedes OM605 105 pk dieselmotor met Velvet hydraulische keerkoppeling.geplaatst. De uitlaat is extra stil uitgevoerd. De boot beschikt over een hydraulische stuurinrichting met afstandsbediening.

Het houtwerk bovenop is afgelopen voorjaar helemaal kaal gehaald en is opnieuw opgebouwd 6 lagen 2 component en 1 laag 1 component aflak voor het UV-filter.

 

Presentatie

Invoerdatum:
Advertentie ouder dan 6 maanden
Merk schip:
Gillissenvlet
Type schip:
9.70 OK/AK
Afmetingen:
9.70 m x 3.30 m x 0.90 m
Bouwjaar schip:
1964
Motor:
Mercedes OM 605 diesel (1994) 110 PK
Materiaal:
Staal
Slaapplaatsen:
Vast: 4 Extra: 0
Ligplaats:
IJlst
Ligplaats in land:
Nederland

Voor schepen van 1985 en jonger moet de verkoper kunnen aantonen dat de btw is betaald. Voor schepen van 1984 en ouder geldt een btw vrijstelling.

Algemeen

Ontwerper:
Gillissen
Werf:
Gillissen
Rompvorm:
Rondspant
Rompkleur:
Blauw
Dek en opbouw kleur:
Wit
Dek en opbouw materiaal:
Staal
Staal en hout
Open Kuip (OK):
Achterkajuit (AK):
Doorvaarthoogte normaal:
2,2 m
Diepgang:
90 cm
Besturing:
Stuurwiel
Hydraulisch stuurinrichting met afstandsbediening
Plek besturing:
Binnen
Roer:
Enkel

Accommodatie

Salon:
Stahoogte:
195 cm
Slaapplaatsen:
Vast: 4
2 vast + 2 extra
Type interieur:
Modern, licht
Matrassen:
Kussens:
Gordijnen:
Watertank & materiaal:
400 liter
Vuilwatertank & materiaal:
100 liter
Watersysteem:
Druksysteem
Warm water:
60 liter warm water boiler
Aantal douches:
1
Toiletten:
1 Elektrisch
Radio/CD-speler:
Kooktoestel & brandstof:
3 pit(ten) Gas
Koelkast & voeding:
60 liter
Indel B-2016
Opmerkingen:

Mengkraan met warm en koud water.

In de kajuit kan de dinette zakken zodat de gehele punt een groot bed wordt.  In de achtercabine  bevinden zich 2 eenpersoonsbedden.

Motor en elektra

Aantal identieke motoren:
1
Start type:
Elektrisch
Type:
Binnenboord
Merk:
Mercedes
Model:
OM605
Bouwjaar:
1994
Aantal cilinders:
5
Vermogen:
110 pk
Brandstof:
Diesel
Verbruik:
2 liter/uur
Keerkoppeling:
Velvet 2.91:1
Overbrenging:
Schroefas
Voortstuwing:
Schroef
Koeling:
Indirect
Brandstoftank aantal:
2
Totale inhoud brandstoftank(s):
400 liter
Max snelheid:
15 km/u
Kruissnelheid:
10 km/u
Toerenteller:
Oliedrukmeter:
Temperatuurmeter:
Boegschroef:
Elektrisch
Accu:
2 x
totale capaciteit 360 Ah
Acculader:
60 A
Dynamo:
60 A
Accumonitor:
Omvormer:
2.000 Watt
Mastervolt
Voltmeter:
Walstroomkabel:
Zonnepaneel:
320 Watt
Bedieningspaneel:
MPPT Victron
Voltage:
12V
Opmerkingen:

In 2018 is er professioneel een Mercedes OM605 dieselmotor uit 1994 met hydraulische keerkoppeling ingebouwd

De motor wordt professioneel onderhouden door Technisch bedrijf Bakker in Ijlst

Er zit een droog koelsysteem onder het schip. Daarnaast is er een extra koeling op de uitlaat gemaakt met een seperator om geluid te dempen, waardoor de motor niet hoorbaar is buiten het schip.

Navigatie en elektronica

Log/snelheid:
GPS Garmin
Kaartplotter:
Garmin
Marifoon:
Icom
Opmerkingen:

De electra in de stuurkast is in 2023 verniewd.

Uitrusting buitenom

Ankers & materiaal:
1 x Gegalvaniseerd
Anker bevestiging:
Ketting
Ankerlier:
Hand
Kuiptent:
Zwemtrap:
Opmerkingen:

De zijkanten van de kuiptent kunnen helemaal uit de tent geritst worden.  

Veiligheid

Brandblusser:

Deze documentatie is met zorg samengesteld. Aan de inhoud kunnen echter geen rechten worden ontleend. Neemt u s.v.p. contact op met de desbetreffende makelaar die het schip in zijn portefeuille heeft. De maten en gewichten hoeven geen exacte maten te zijn. Wijzigingen voorbehouden. Wij raden altijd een expertise aan.

Gegevens makelaar

Jan Haarsma

Scheepsmakelaardij Goliath Sneek

Jan Haarsma
Jachtmakelaar in pleziervaartuigen .
Vestiging Sneek
Nederland

0031 (0) 515560410